وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

مسابقه اول

به این جمله دقت کنید:

ای منتظران مهدی ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) به هوش باشید، حسین ( علیه السلام ) را منتظرانش کشتند.

این جمله اشکال مهمی داره، از لحاظ فکری و اعتقادی، به نظر شما اون چیه؟

نظرهاتونو رو به صورت خصوصی برام بفرستین.

فقط تا پایان پنج شنبه وقت دارین. جمعه صبح ان شالله پاسخ صحیح و اسم برندگان رو میذارم.

جایزه: شارژ پنج هزار تومانی به حداکثر سه نفر

این مسابقه به پایان رسیده است.

لطفا در مسابقات بعدی شرکت کنید.

متشکرم.

پاسخ را اینجا دریافت کنید.

برندگان را اینجا ببینید.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۷)

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۶ مهدی ابوفاطمه

پاسخ به مسابقه فقط به صورت خصوصی

توجه داشته باشین که آدرس وبلاگتون یا ایمیلتون توی پاسخ درج بشه

عزیزانی که از بیان میان آدرس وبلاگشون میفته

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۹ محب محب زاده
سلام به انجمن ما دعوتید
http://moheb36.rozblog.com
برنده شدم ایا؟:)))
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۲ مهدی ابوفاطمه
اعلام نتیجه و جواب صحیح مسابقه ان شالله جمعه
همه هم برنده ان
ولی فقط به بعضیا جایزه میدم
خخخخخخخخخ
ممنون مرسی
شعر کاملشم دارم
اگه پیدا نکردین بگین براتون میزارم



پاسخ:
ممنون میشم
اگه میشه تو وبتون بذارین منم از وب شما اینجا بذارم
ممنون
خواهش میکنم... ممنون

اینم شعر ::

در سمت توام

دلم باران ، دستم باران
دهانم باران ، چشمم باران

روزم را با بندگی تو پا گشا می کنم ...

هر اذانی که می وزد
پنجره ها باز می شوند

یاد تو کوران می کند ...

هر اسم تو را که صدا می زنم
ماه در دهانم هزار تکه می شود ...


کاش من همه بودم
با همه دهان ها تو را صدا می زدم ...



کفش های ماه را به پا کرده ام
دوباره عازم توام ...

تا بوی زلف یار در آبادی من است
هر لب که خنده ای کند از شادی من است

زندگی با توست
زندگی همین حالاست...



"محمد صالح علاء"

عکس شاعر > کلیک
کار جالبیه :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی