وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴ ق.ظ

منفورترین افراد

تحف العقول عن آل الرسول (ص)، ص: 309

نظرات  (۱۶)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۴۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
عالی بود
پاسخ:
خواهش می کنم
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۲ سینا مرادی
درود بر شما ...
چقد خوبه این احادیث و روایات رو میذارید
خیلی عالی
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۳ خواندنی ها
ممنون از شما دوست عزیز 
ان شاءالله که عامل باشیم
پاسخ:
ان شالله
wow
:)
پاسخ:
:)
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۵ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
بسیار زیبا بود
هزاران لایک
پاسخ:
ممنون عزیزی شما
خوب بود:)
پاسخ:
ممنون
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۰ بی نام بی نشون
حسادتِ خوب، خوب است!
حدیثی داریم از معصوم:
حسادت و چابلوسی در مومن نیست مگر در علم آموزی.
من اعتراف می کنم آدم حسودی ام
ولی برای این که این حس را ارضا کنم پام رو نمی گذارم روی سر کسی تا بیام بالا
بلکه خودم دستام رو تکیه می کنم روی زمین و بلند میشم و بالارفتن خودم را در کوچکتر کردن دیگران نمی بینم
پاسخ:
احسنت
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۴ (ک) (شباهنگ)
زیبا بود..مرسی
پاسخ:
خواهش می کنم
لایک بسیار زیبا 
پاسخ:
ممنون
زیبا :)
پاسخ:
:)
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۲ ...ما شیعه ها ...
خدا خیرت بده
استفاده میکنیم
پاسخ:
عزیزی شما
مثل همیشه عالی
پاسخ:
ممنون
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۲ مهدیس سپهری
ممنون
پاسخ:
:)
عالی بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی