وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ

مسابقه چهارم

مسابقه چهارم

این مسابقه از کتاب آثار اعتقاد به امام زمان علیه السلامه.

برای دریافت پی دی اف کتاب از اینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجا دانلود فرمایید.

در مورد کتاب یک توضیح هم گذاشتم حتما قبل از دانلود مطالعه کنید از ایــــــــــــــــنجا.

.

.

.

زمان: مسابقه: تا آخر آذرماه 1394

نحوه مسابقه: سوالات که به زودی تقدیم میشه.

جایزه: مثل دفعه قبل یک جایزه توپ توپ .

نحوه ارسال پاسخنامه: ارسال به ایمیل بنده ( msahhaf60@gmail.com) و یا به صورت شماره جواب به صورت پیام خصوصی. حتما ذکر کنید: پاسخ مسابقه چهارم.

.

.

توجه: دوستانی که خلاصه کتاب رو لطف کنن جایزه ویژه دارن و براشون ارسال میشه.

سوالات مسابقه رو از اینــــــــــــــــــــــــــــــــجا ببینید. دوستان لطف کنن دیگران رو هم در این مسابقه شریک کنند.

متشکرم و منتظر شرکت شما با آرزوی موفقیت ...

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۴۹)

۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۵ مهدی ابوفاطمه

رنکینگ وبلاگم بی حساب و کتاب بالاست

فکر کنم که الکسا حدودا تا چند ماه از ابتدای فعالیت وبلاگ،‌همینجوری گیج میزنه

دوستان همراهی کنن احتمالا وبلاگ تو ایران به دویست یا سیصد هزار تا برسه

۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۶ مهدی ابوفاطمه

مسابقه رو حتما شرکت کنید.

1. به دوستانتون هم میتونید بگید.

2. به دوستان هیأتیتون هم می تونید بگید فقط اگر توی یک هیأت مسابقه رو اعلام می کنید دوستان هیأتی رو جدا به من اعلام کنید تا چدا جایزه شونو حساب کنیم.

با تشکر

آخ جون مسابقه
من کتاب رو دارم نیاز به دانلود ندارم
من کتابو از اینترنت دانلود کردم
ان شالله تا آخر آذر ماه جواب سوالاتو میذارم
میشه به دوستانمون هم بگیم؟
پاسخ:
بفرمایید
خوش حال میشم
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۰ آنتی صوفی
سلام دوست عزیز لطف کنید هر جا کامنت می گذارید حتما تایپ کنید چون کامنتهایی که کپی پیست باشند سیستم آنها را بعنوان هرزنامه می شناسد و به صندوق اسپم هدایت می شوند،کامنت شما را من الان به صورت اتفاقی در وبلاگم دیدم ،خواستم عرض کنم بنا به فرموده شما لینکتون کردم شما هم منو با نام وبلاگم مجذوبان کور لینک فرمایید،سپاس
پاسخ:
چشم عزیز
لینک شدید
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۲ مهدی ابوفاطمه
یکی از عزیزان جوابا رو ارسال کردن دوستان هم عجله کنن
موفق باشی :)
پاسخ:
منتظر شرکت شما در مسابقه هستم
سلام
واسه تبادل موافقم
پاسخ:
لینک شدی برادر
من دوست دارم شرکت کنم و سعی خواهم کرد اما از طرفی باید
برای اواخر آذر ماه به امتحان دیگه ای آماده شوم.
پاسخ:
موفق باشید
سلام 
بسیار عالی،سعی میکنم شرکت کنم.
برای تبادل لینک هم خوشحال میشیم.لینک شدید
عاقبت بخیر باشید.
پاسخ:
لینک شدید
۰۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۷ عباس حیدری
سلام دوست عزیز به وبلاگ ما هم سر بزنید.
اسم کتاب که نشوت میده عالیه دانلود کنیم ببینم محتواش چیه .فقط جواب رو میشه به صورت خصوصی برا خودتون بزاریم؟؟؟؟
پاسخ:
خصوصی باید باشه
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۶ مریم جوون
خوب قبوله با چه اسمی بلینکم
وبلاگ خوبی داری .
اگه مایل باشید تبادل لینک
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۶:۳۲ علی مزینانی
باسلام وعرض ادب
خوشحالیم که با وب شما آشناشدیم در خدمتیم
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۷:۰۸ رزمنده شورافکن
سلام عالیه ممنون از دعوتتون...
فرصت کنم حتما جواب می دم.....احتمالا برم کربلا
نایب الزیارتون هستم.
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
التماس دعا
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۳ علی مزینانی
باسلام وعرض ادب
اطاعت امر شد
پاسخ:
ممنون
وبلاگ خوبی دارید عضو دنبال کننده هاتون شدم 





امضا:  :)
پاسخ:
ممنون
چه جالب/مدرسه نمیذاره بخونیم حیف
دنبال شدید
موفق باشید
پاسخ:
25 صفحه است یک جمعه و یک تعطیلی مثل هفته دیگه اربعین که سه روز تعطیله وقت کاملی براتون میذاره
بهرحال ممنون
منم دانلود کردم
مدرسه مون خیلی برنامه برامون ریخته
دوست دارم بخونم
شما درست میگی تو این چند روزه تعطیلات حتما می خونم
جایزه اش باید توپ باشه ها
پاسخ:
در حد توان بنده
از جایزه مسابقه سوم سبک تره چون مسابقه اش آسون تره
مسابقه سوم سخت تر بود
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۳ کربــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا
من کتابو دارم
یک بار تو مدرسه پارسال از این کتاب امتحان گرفتن
من برنده شدم
حالا اشکال نداره دوباره شرکت کنم
شاید دوباره برنده بشم
پاسخ:
خواهش می کنم شرکت فرمایید
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۴ مهدی ابوفاطمه
دوستان عزیز
کتاب خوندن جزئی از برنامه رشد علمیه
یک کتاب 30 صفحه ای برنامه های درسی ما رو نمیتونه بهم بریزه
حتما دقت داشته باشید
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۷ زهرا احمدآبادی
لینک شدید....

من خلاصه کتابو فرستادم لطفا نگاه کنید اگه خوبه خبر بدید لطفا

تو شش صفحه است

ممنون

پاسخ:
دریافت کردم
مطالعه کردم خبر میدم
فقط شش صفحه زیاده
یک یا نهایتا دو صفحه
جایزه اش چیه؟
تا کی وقت داریم؟
چه جوری جوابشو بفرستیم
پاسخ:
احسان جان متن پست رو خوب بخون تا آخر آذر وقت دارید
کتاب در مورد چی هست؟
مسائل مهمتری هم در دنیا هست که میشه از اونا امتحان و مسابقه رو برگزار کرد.
پاسخ:
مثلا؟
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۲ پرواز سپید
سلام. هر جور صلاح میدونید.
من از امشب دنبالتون میکنم...
پاسخ:
ممنون
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۷ خون بها عشق
لینکی مومن
پاسخ:
ممنون

سلام. شما لینک می شوید. موفق باشید.

پاسخ:
شما هم لینک شدهای داداش حان
با سلام من هم جواب رو فرستادم خبر بدین که دریافت کردید.
کی برنده ها رو اعلام می کنید؟
جایزه چی هست ؟
اقلا بنویسید تا ماه م بدونیم43848
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۷ محمد عباسی

پاسخ مسابقه شماره4:

محمدطاهرعباسی شماره تماس09176215030

به امید خدا خلاصه متن در اولین فرصت فرستاده خوادشد.

1)ب

2)الف

3)ب

4)الف

5)ج

6)الف

7)ب

8)ج

9)ب

10)الف

11)ب

12)ج

13)ب

14)الف

15)ج

۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۴ مهدی ابوفاطمه
دوستان لطف کنید پاسخها رو خصوصی بذارین

ممنون
پاسخ:
حتما خصوصی بذارین ممنون
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۵ مهدی ابوفاطمه
برنده ها رو ان شالله تو اوایل دی ماه اعلام می کنم
و جایزه رو هم همون موقع تقدیم می کنم

پاسخ:
ان شالله
من هم جواب ها رو فرستادم
پاسخ:
دریافت شد
۰۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۱ مـاه بـانو :)
سلام .. الان با گوشی هستم یکم تبادل کردن سخت هستش به محض اینکه با پی سی اومدم حتما :)
پاسخ:
ممنون
۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۸ مهدی ابوفاطمه
خیلی از دوستان دانلود کردن فایل کتابو
ویک تعدادی هم تا الان پاسخو فرستادن
ان شالله سعی می کنم خوب جبران کنم
برای همه دوستان آرزوی موفقیت می کنم

۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۲ مهدی ابوفاطمه
نمیدونم این الکسا چرا اینقده گیج میزنه
رنک وبم داره از رنک گوگلم جلو میزنه
آخه منطقی نیست
حداقل تو جهان باید بالای یک میلیون باشم ولی شدم کمتر از سیصد هزار تا و این کاملا مسخره است
امار بازدیدم خیلی پایینه و باید برای رنک سیصد هزار تا جهان حداقل روی چند هزار بازدید کننده داشت با مطالبی که در هر سرچی تو صفحه اول یا دوم بیاد در حالیکه وب من روزی صد تا بازدید کننده داره.
بازم میگم این دوره گیجی الکسا چقدر طول میکشه توقع من این بود که نهایتا سه ماه طول بکشه
و بعدش آهسته آهسته رنک وبم بیاد پایین تا بعد از یه مدتی به جای واقعی ش برسه
جایزه کارت شارژه؟
۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۴ کبری بازگیر
این همه براتون پیام گذاشتن ولی لایک نذاشتن چـــــــــــــــــــــــــــرا؟
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۷ صحبتِ جانانه
سلام و رحمت خدا برشما

به وبلاگ مشترک ما سر بزنید


موید و منصور باشید
http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/09/13
وقت ندارم کتاب بخونم
نمیتونم تو مسابقه شرکت کنم :(
پاسخ:
:(
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۶:۲۶ آنتی صوفی
سلام و خسته نباشید
به روز هستم یا علی
خدا کنه همشون موفق بشن
پاسخ:
منتظر شما هم هستیم
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۲ مهدی نیک بخت
لینک شدید تشکر مکررا
پاسخ:
متشکرم
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۷:۵۳ مهدی ابوفاطمه
هنور الکسا داره گیج میزنه
رنک وبلاگ من از خیلی از سایتا هم بیشتره
نمیدونم دوران گذارش چقدر طول می کشه این رتبه ای که الان به من داده برای سایتاییه که حداقل روری 5 هزار بازدید کننده دارن نه مال من
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۹ حامد بخشی
سلام. لینک شدید
پاسخ:
شما هم لینک شدید ممنون
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۵ صحبتِ جانانه
سلام

دعوتید به این پست:


http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/09/25
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی