وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۴۲ ب.ظ

مسابقه هفتم

این عکس اشاره به چه ماجرای تاریخی داره؟

توضیح ماجرا به همراه آدرس از منابع تاریخی مهم ...

جایزه : کارت شارژ 5 هزار تومانی

مدت مسابقه: تا 2 بهمن ماه 1394

وقت مسابقه تموم شد.

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰

نظرات  (۳۲)

۲۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۶ مهدی ابوفاطمه
لطفا پاسخها رو به صورت خصوصی بذارین...
فقط به پاسخهایی که همراه آدرس از منابع معتبر اسلامی باشن در مسابقه شرکت داده میشن.
.
.
.
.
.
.
.
موفق باشین
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۰ ابوتراب...
آخ جون مسابقه
مسابقه
به به
ولی یک کم سخته
آخه من که نمیدونم این انگشتر به چی اشاره داره؟
انگشتری؟؟؟...
آخه داستان انگشتری که خیلی مشهوره!!!!
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۳ ...ما شیعه ها ...
خصوصی بذاریم که فایده نداره
تفسیر نمونه ذیل آیه 55 سوره مائده
وقتی فقیری به مسجد می آید و کسی به او کمک نمی کند جز امیرالمؤمنین علیه السلام که در حال نماز و در حال رکوع اشاره به فقیر می کنند و او انگشتر را از انگشت حضرت در می آورد و این آیه در شان ایشان نازل می شود
پاسخ:
برای شرکت در مسابقه لازمه به طور کامل مطلبو بذارین و در ضمن خصوصی بذارین
این مطلبی هم که گذاشتین ناقصه و اشاره به مطلبی نداره
لطفا کامل و با ذکر آدرس معتبر بذارین
ممنون
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۸ میثاق مشکوری
   به به   عالی بمود  دنبال می شوید
پاسخ:
ممنون
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۴ مهدی ابوفاطمه
دوستان به صورت خصوصی جواب رو بذارن
بعد از پایان مهلت مسابقه جواب رو کامل میذارم

سلام جواب من رسید؟قبلا یه خبری میدادید
پاسخ:
بله رسید ممنون
مسابقه در مورد اصل داستان تاریخیه و اشاره اش به مسائل دیگه رو ان شالله بعدا پیگیری می کنیم
شرمنده از اینکه قبلا اعلام وصول نکردم
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۹ مهدی ابوفاطمه
دوستان منتظر پاسخ هاتون هستم
یعنی من درست ننوشتم؟
پاسخ:
نه درست نوشتید
ممنون
البته مثل همیشه درست می نویسید
باید شما رو دیگه برای مسابقه بلاک کنم چون همیشه با دقت برنده میشین
:)
با هم ممنون
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۲ زهرا قربانی
سلام من شمارالینک کردم
لینک شدید بزرگوار
پاسخ:
ممنون شما هم لینک شدید
با سلام فراوان
از اینکه منو لینک کردید ممنونم
منم شما را لینک کردم
پاسخ:
ممنون
نه نه توروخدا بلاک نکنید ..............ههههههه
پاسخ:
:))
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۵ محمدرضا ...
اهل تبادل لینک هستم دوست خوبم .. شما لینکی ...
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۱ ابوالفضل مهدوی فر
ممنون از مسابقه هاتون :)
لینک شدید
بعضی وقتا انگار حس آپ کردن نیست ....فک میکردم وبم دیگه نمیاید چون خیلی وقت بود نظری از شما دریافت نکردم
پاسخ:
شرمنده سر می زدم ولی نظر نمیذاشتم
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۱ مهدی سیاهکالی
سلام، 
با افتخار لینک شدید.
پاسخ:
لینک شدی برادر

great


۲۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۴ مرضیه موذنی
شما لینک شدید لطفا من رو لینک کنید
با تشکر
پاسخ:
چشم لینک شدید
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۷ طالوت ◕ ‿ ◕
مسابقتون کار هوشمندانه و جالبیه
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
به به مسابقه..!

خوش بحال اونایی که سوادشو دارن و خوش بحالتر اونایی که برنده میشن. ما که بیسوادیم و تازه شناسنامه هم نداریم..!!
پاسخ:
ا ا
مگه شما مال کومورین؟
.
.
.
در ضمن با مراجعه به وبتون سوادتون در حد لالیگاست
اگر با سواد من مقایسه کنین آبروی من میره
۲۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۷ مهدی ابوفاطمه
دوستان دو نفر دیگه هم پاسخ رو به صورت خصوصی دادن
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۳ مهدی ابوفاطمه
منتظر المهدی هم پاسخ مسابقه رو دادن
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۳ مهدی ابوفاطمه
عربی سلام هم پاسخ را ارسال کردن
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۴ مهدی ابوفاطمه
دختر مهتاب هم پاسخشون رو دریافت کردم
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۵ مدیر سبز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مربوط به **** ****** *** ** ** *** **** ***** ********* ** ** ***** ** به در خونه اشون اومده بود دادن.

کار جالبی انجام دادین، موفق باشید :)
پاسخ:
آدرس؟
یک توضیح بیشنر با توجه به اینکه حتما خصوصی باشد
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۴ پوریا آریافر
منم نظرم با نظر تمنا 69 یکی هست :))

پاسخ:
:))
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۸ رایحه ی یاس
سلام
دوستان همه تونو به خوندن این پست دعوت می کنم

http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/10/28
:)
حالا من که جواب مسابقه رو بلد نیستم، ولی اگه یکی برنده شد بعد خطش اعتباری نبود تکلیفش چیه؟؟!!! :)))))
پاسخ:
خوشحال میشم در مسابقه شرکت کنین
اگه خطش اعتباری نبود شماره کارت میدن به کارتشون واریز می کنم
تو مسابقات قبلی که جایزه یک کمی بیشتر از این بود این جوری تقدیم کردم
یا پیشنهاد دیگه اکه دارین بفرمایید
چون تا جالا پیش نیومده
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۷ مرضیه موذنی
سلام لینک شدید
با تشکر
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۸ انــــــ ـار
کار فرهنگی جالبیه.
ما میذاریم جوون ترها شرکت کنن!
پاسخ:
ممنون
لطف کردین شرکت نکردین تا الان چند نفر شرکت کردن و همه شونم درست میگن لذا باید زودتر بساط مسابقه رو جمع کنیم و بریم سراغ اهدای جوایز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی