وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ق.ظ

ای درمان گریه ام

مانند طفل در به دری گریه میکنم؛
مثل گدایِ پشت دری گریه میکنم؛

اشک مرا زمان گدایی ندیده اند؛
این بار چون تو می گذری گریه می کنم

حالا که بین این همه مردم زیادیم؛
از این به بعد یک نفری گریه می کنم؛

حتی اگر مرا بزنی قول می دهم؛
با آب و تاب بیشتری گریه می کنم؛

تنبیه تو حواس مرا جمع می کند؛
من سال ها ز خیره سری گریه می کنم؛

بار مرا کسی نخریده ، تو می خری؟!
بار مرا "بخر" ، "نخری" گریه می کنم؛

از چندجا شکسته پرم،ای شکسته بند!
از غصه شکسته پری گریه می کنم؛

این گریه ها به درد قیامت نمی خورد؛
"دارم برای بی سپری گریه می کنم"

"جانِ همان که زائر بابا نشد مرا"
یک کربلا ببر،"نبری"گریه می کنم؛
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۴)

۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۶ سید محمد رضی زاده
گریه زبان مادری نوکران توست...
+++
احسنت
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۲ سید ناصر حسینی
+

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی