وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۴ ب.ظ

راهنمای مسابقات

ان شالله تو این وبلاگ یک سری مسابقه هم طراحی می کنم

جهت تبادل اطلاعات بیشتر

هر مسابقه یک شماره داره و یک مدت محدود برای پاسخ دادن و در نهایت یک جایزه که بیشتر به صورت شارژ تلفن همراه ( همراه اول یا ایرانسل ) خواهد بود.

پاسخ ها رو حتما به صورت خصوصی بفرستید و حتما دقت فرمایید که آدرس سایت یا ایمیلتون وارد بشه.

در پایان مهلت مقرر من جواب های درست رو عرض می کنم و برندگان را اعلام می کنم.

نحوه تحویل جایزه هم اینه که یا به ایمیلشون می فرستم یا به صورت خصوصی در وبلاگشون نظر میذارم.

با تشکر فراوان

مهدی ابوفاطمه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۶)

ایول بابا:)
چه خوب:)
کجا باید اسم بنویسیم؟
پست قبلی؟
^_^
خواهش میکنم وبتون تون جای خوبیه :)
ممنون لطف دارین


+ چه خوب، مسابقه خوب ِ ...
+ چقد تند تند پست میزارین آدم جا میمونه!
+ چرا نظرات جواب داده نمیشن؟!
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۲ مهدی ابوفاطمه

رهگذر جان ممنون از تشریف آوردنتون

دسترسی ام به اینترنت زیاده ولی وقت پاسخگویی ام تا حدی کمه

ببخشید

خواهش میکنم
موفق باشین
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۹ تنها همدم ماه
من عاشق مسابقم :دی
بلد نیستم خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی