وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ

اعتیاد

اینترنت اعتیاد میاره.
استفاده بدش (هرزه گردی) اعتیاد میاره.
استفاده خوبش هم اعتیاد داره.
مثل درمان با تریاک میمونه.
من که با بدنم درد میکنه.!
:-)
:-)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۶
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۱۰)

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۶ سیّد محمّد جعاوله
یه واقعیته
✔✔
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
بعله ، چه کنیم ؟
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۲ دانشنامه دفاعی
من یک معتادم
اما دارم ترک میکنم
رفتم تلگرام وبلاگ را ترک کنم معتاد جفتش شدم
رفتم اینستا تلگرام را ترک کنم
حالا بد جوری معتاد شدم
چند تا جوان هم دلشان به من خوش است میگویند استاد
سوالاتشان را میپرسند
اما من خودم بلاتکلیفم
چند وقت پیش فکر میکردم، آمدیم و جور شد قبل محرم اعزام شدیم
اینها را چه کنم؟
این رفیقمان گفت نگران نباش حاجی، دولت سوریه سیم کارت و اینترنت مجانی میدهد
گفتم اللهی شکر
سبحان الله
عجب گرفتاری شدم
خدایا ما را از دست خودمان نجات بده
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۲ مهدی زراعتی رخشاندل
سلام
کاملاً همینطوره
موفّق باشی
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۷ خاتون بانو
سلام.آقا چرا ورزش و درس خوندن اعتیاد نمیاره؟
من می خوام معتاد بشم به درس ..ولــــی .. نـــــــــــــمـــیـــشه :(

بد جوری اعتیاد میاره.
بد جوری اعتیاد میاره.
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۵ (ک) (شباهنگ)
هرچیز بیش از اندازه زیانباره..
حتی نیکویی..حتی عشق و محبت..
اندازه نگهدار که اندازه نکوست..
آره متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی