وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

داستان فرار از جهنم: قسمت یازدهم

( قسمت یازدهم: اولین شب آرامش )

.

من بی حال روی تخت دراز کشیده بودم ... همه جا ساکت بود ... حنیف بعد از خوندن نماز، قرآن باز کرد و مشغول خوندن شد ... تا اون موقع قرآن ندیده بودم ... ازش پرسیدم: از کتابخونه گرفتیش؟ ... جا خورد ... این اولین جمله من بهش بود ...

.

 نه، وقتی تو نبودی همسرم آورد ... .

موضوعش چیه؟ ... .

قرآنه ... .

بلند بخون ... .

مکث کوتاهی کرد و گفت: چیزی متوجه نمیشی. عربیه ... .

مهم نیست. زیادی ساکته ... .

.

همه جا آروم بود اما نه توی سرم ... می خواستم با یکی حرف بزنم اما حس حرف زدن نداشتم ... شروع کرد به خوندن ... صدای قشنگی داشت ... حالت و سوز عجیبی توی صداش بود ... نمی فهمیدم چی می خونه ... خوبه یا بد ... شاید اصلا فحش می داد ... اما حس می کردم از درون خالی می شدم ... .

گریه ام گرفته بود ... بعد از یازده سال گریه می کردم ... بعد از مرگ آدلر و ناتالی هرگز گریه نکرده بودم ... اون بدون اینکه چیزی بگه فقط می خوند و من فقط گریه می کردم ... تا اینکه یکی از نگهبان ها با ضرب، باتوم رو کوبید به در ...

نظرات  (۱۱)

۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۲۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
عاااااااااالی
داره یواش یواش خوب میشه
قشنگه
ممنون
من تازه دیدم اینو از کجا آوردینش؟
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۳ مهدی ابوفاطمه
از خودم نیست
اعیاد مبارک
در تاثیر گذار بودن قرآن شکی نیست...
ممنونم
پاسخ:
هنوز ادامه دارد برادر عزیزم
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۲ مهدی زراعتی رخشاندل
بسیار خوب
باید ماجرا رو از اول بخونم جالب ب نظر میرسه :)
+

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی