وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ

جا موندم

از آزمون دکترا هم جا موندم

حسابی پکرم

....

یک سال دیگه هم پرید.!

به راحتی ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۱۲)

سلام
انشاءالله در آزمون الهی موفق و سربلند باشی 
دنیا محل از دست دادن فرصتهاست
یاحق
چه بسیار مدرک داران بی سواد و چه بسیار عالمان بی مدرک ....
جزو کدام دسته ایم؟!
پاسخ:
نه از باب اضاعه الفرصه غصه
هیچ کار خدا بی مصلحت نیست ...خدایا راضیم به رضاتو
ای برادرجان برو دنبال کار، درس چیه.
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۶ سیّد محمّد جعاوله
میگذره
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۴ علی محمدرضایی

براچی جاموندی

بکوش 
ان شاءالله جبران می شه.
وایییییییییییییییی چه بد
من اگه بودم حتماتاالان مرده بودم
پاسخ:
منم الان مردم
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۱ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
از نظر من که دکتر هستید

پاسخ:
خواهش می کنم
درسته
بعضی موقع ها احساس می کنم می تونم آدم بکشم
شاید مال همون باشه
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام 

به چه دلیل ؟؟

خداوند کریمه ناراحت نباشید ....
چنان‌‌مسئله‌روبزرگ‌کردیدکه‌بنده‌تصور‌کردم‌،چون‌ازاعتکاف‌جاموندید،ناراحتید:(
پاسخ:
:))
اعتکاف رو که جا نموندم
...
:))
:))
بعدشم بزرگش نکردم که

۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۰ دختر مهتاب .....
کارخداباحکمته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی