وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

نظر شما چیه؟

نظرات  (۲۲)

بستگی ب فرد داره
وگرنه میشه برای همه شبکه های اجتماعی این کاریکاتور رو کشید

نمی دونم
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۶ محمد * شـــــــــورگشتی *
بیرون خانه زندگی ست و سرسبزی و طراوت.
درون خانه جغدی در دخمه نشسته و به دیدنی مجازی از زندگی قناعت کرده است!
در حالی که راه هم برای ورود به عالم حقیقی و لمس درست زندگی باز است!
از یه لحاظ درسته ولی خوب اون جوری نیست که از پشت دیورا باشه..
من بودم یه نفرو میکشیدم که افتاده توی اب.
اگه شنا بلد نباشه غرق میشه!
نظرم مثبته!

سطح افکار آدما و گستره ی دیدشونو نمیشه به زور تغییر داد!
هر چند این شبکه های اجتماعی تاثیر دارن اما80% دید خود فردا که اونقدر کوتاه و محدوده که خودشو زندونی و محدود میکنه و به دریچه ی کوچیک و نادریتی راضی میشه و ذهن و دید خودشو از هر آزادی ای دور میکنه...
بنظرم من کار جاهلانه ایست.... 
کاملا موافقم
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۳۸ علی رضا عظیمی راد
سلام بر تمامی بلاگی های عزیز
با توجه به آنچه که در جامعه کنونی می بینیم، این تصویر تا حدی گویای واقعیت است و نه تمامی آن ولی طرح جالبیه
ممنون میشم به محجبه هم یه سری بزنید
http://mohajabe.blog.ir/post/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%A8-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8
بنظرم همه شبکه ها اعتیاد اورن
نه فقط فیسبوک
که کلا خاصیت رسانه اینجوریه
حتی رسانه جمهوری اسلامی
منظور اینکه هیچ کدام بی طرف نیستن
چیزی که به نفعشون باشه نشون میدن
چیزی هم که نباشه نشون نمیدن.
برای من این قضیه توی وبلاگ صدق میکنه
سلام
واقعا اینطوریه.
بیانگر واقعیت
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۶ دانشنامه دفاعی
والا من که از این رسانه ها خسته شدم
قبلا یک وبلاگ داشتم
بعد اینستا اضافه شد
بعد تلگرام
بعد گروه مسائل نظامی زدم
بعد گروه فرقه های شر را زدم
بعد کانال نظامی زدم
بعد از کانال ارتش مدیریت را به من واگذار کردند
بعد اتاقهای مشاوره نظامی آمدند
بعد اتاقهای مشاوره مدیریتی آمدند
بعد اتاقهای گفتگوی دوستانه آمدند
الان برای همین نمیتوانم به وبلاگم برسم
کلا از این شبکه های اجتماعی بیزار شدم
چه تصویر قشنگی 
نگاه کردن با دید فمینیستی به جهان
فکر می کنیم مسمانیم اما گمونم فرهنگ فمینیستی تار و پود زندگی ما رو داره از هم می پاشه عین خیالمون هم نیست 
یک تحلیلِ‌ظاهری :‌ face book
 کتاب پلی به اینده است.
همه چی با برنامه ی قبلی و سیاستهای خاص خودش برامون چیده شده...
میدونن ته کار چیه و میلیمتری حساب کتاب کردن...
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۸ برنامه نویس جوان
سلام برگشتم
بیا دیدن کنیم
فک کنم تقریبانصف بیشترمردم ایران گرفتارفضای مجازی شدیم
ودوس داریم همه چیروازپشت مانیتورببینیم
دنیای مجازی که منجر به ارتباطات برخط هست به نظر من جز در موارد علمی که نمیشه به هیچ وجه حضوری انجام بشه زیاد جذاب نیستند
تلگرام،واتس آپ ، فیسبوک و ... درسته که میشه ازشون درست هم استفاده کرد برای تبادل اطلاعات ولی مثل مشروب میمونه که خود قرآن هم دربارش گفته که مزیت هایی داره و معایبی اما معایبش بیش از مزایاش هست
البته این یه نظر شخصیه شایدم درست نباشه ولی نظر من اینه

۲۰ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۴ مهزیار کاظمی موحد
سلام
عکس قشنگی گذاشتید
پرمعنا بود
ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی