وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ

پاسخ مسابقه هشتم

با عرض سلام و عرض ارادت

خدمت همه دوستان

بسیاری از دوستان در مسابقه هشتم شرکت کردند

پاسخ های متعددی داده شد

ولی پاسخ صحیح فقط و فقط یک کلمه بود

سرپرست

در قرآن تنها معنایی که برای آیاتی که ولی ،‌مولی، اولیا در اونها آمده همین معنای سرپرستیه.

می تونید برای بررسی بیشتر به این آدرس مراجعه کنید و این مقاله رو مطالعه کنید.

جـسـتاری در معنای واژه ولی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷

نظرات  (۷)

۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۸ طاها میرویسی
مرسی بابت لینک
پاسخ:
خواهش می کنم
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۸ دانشنامه دفاعی
ممنون
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۹ لی لی (لیلی نامه)
ممنون بابت اطلاعات خوب و لینک...
پاسخ:
خواهش می کنم
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۱ بوی یاس ....
سلام. من قصد توجیه کردن جوابم رو ندارم اما اگر تو لینکی که دادین دقت کنین نوشته (ول ی) به دو معناست و ولی بروزن فعیل معنی دوم رو در برداره در مورد اولیا چیزی بیان نکرده است. پس (و ل ی) هردو معنی رو در برداره
موفق باشید
پاسخ:
متن مقاله رو دقت بفرمایید
ولی در لغت دو معنا داره
ولی در استعمال قرآنی فقط به یک معنا استفاده شده و یک معنا مراده
این رو از طریق ایزوتسو هم میتونیم اثبات کنیم فقط یک کم حوصله می خواد که من ندارم :)
شرمنده
در ضمن
یک بار هم به نفع من رأی بدین جایزه کمتر بدم
والا ثواب داره! ( شــــــــــــــــوخی )
:)
ان شالله مسابقه بعدی جبران می کنم
حتما
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۵ خواندنی ها
تشکر از شما بخاطر برگزاری مسابقات فرهنگی
اجر کاراتون با آقا امام زمان انشاءالله
پاسخ:
تشکر از شرکت کننده های محترم که برنده هاشونو ان شالله اعلام می کنم
پس بازم برنده شدم فک کنم اینبار دیگه بلاکم کنید ههههههه
پاسخ:
این دفعه ... !؟
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۹ محمد علمدار
سلام بزرگوار
ایول ایول مسابقه عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی