وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ

راهنمایی

دوستان عزیز
می خواهم یک مجله الکترونیکی راه بندازم. اطلاعاتم کمه. تقریبا صفره. میشه راهنمایی کنید. نرم افزارهاش. اگه شخصی رو هم میشناسید که بتونه راهنمایی کنه معرفی کنید.
یالا . . . بدو . . . بدو
ارشاد جاهل ثواب داره.
:)
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۲۲)

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۱ مهدی خسروی
ارشادِ جاهل!!! خخخ من سقفو نگه داشتم بقیه فرار کنین خخخ
پاسخ:
ممنون
از
لطفتون

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۲ شِمِلـ ــیا
من تاسفانه من اطلاعی ندارم :|
پاسخ:
ممنون
دوست عزیز من خودم در این رابطه هیچ اطلاعی ندارم.اما یکی از دوستان قدیمیم یک زمانی میخواست یک مجله ی اینترنتی راه بندازه ولی خب اون هم راه ننداخت.
میتونم معرفیت کنم که از اون کمک بگیری.البته اون فکر نکنم به این زودی ها آنلاین بشه.ولی امیدوارم که بتونه کمک کنه.
این هم آدرس وبلاگش:
http://iandlive.blogfa.com/

پاسخ:
ممنون از لطفتون
چشم
dur az jun , shoma danaei
fahmidiid be ma ham yad bedid
merci
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۸ خواندنی ها
دوست  عزیز منم اطلاعات زیادی ندارم که بتونم کمک کنم
پاسخ:
ممنون
منم نمیدونم 
:|
شرمنده
پاسخ:
دشمنتون شرمنده
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۰ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
والا اطلاعاتی ندارم اما می‌دانم که وقتی شما می‌خواهید انجام بدهید حتما کار خوبی است.
ان شاءالله با سلامتی
کمکی هم از بنده بر می‌آمد در خدمتم
یا علی
پاسخ:
موفق باشید
ممنون
این هم جزو فعالیت های بیش فعالیتونه؟
پاسخ:
تقریبا
شانس ندارید آقای ابوفاطمه
اینجا هیچکس بلد نیست اگر یاد گرفتید یک کم هم برای ما بنویسید
:)
:)
پاسخ:
:)
ندارم!
پاسخ:
ممنون
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۶ رفیق خاموش
منم مثل بقیه   اطلاعی ندارم:-)
پاسخ:
ممنون
منم خو   هیچی نمیفهمم  
پاسخ:
ممنون
اگه چیزی فهمیدی به منم بگو
پاسخ:
چشم
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۴ (ک) (شباهنگ)
سلام ...من هم اطلاعاتی ندارم....
ولی اگر به این سایت مراجعه کنید..حتما چیزی دارد..
Aftabgardan Natata eBook  
امیدوارم کمک کرده باشه
پاسخ:
ممنون
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۷ پرواز سپید
سلام یکم صبر کنید از دوستان می پرسم براتون میگم اگه تونستم.

پاسخ:
ممنون
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۳ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
منم نمی دونم
پاسخ:
ممنون
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۳ پرواز سپید
ادرس پستو براشون فرستادم ان شاء الله میان سر میزنن جواب میدن اگه خدا بخواد.
پاسخ:
لطف کردین
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۸ مهدی ابوفاطمه
ممنون از دوستان عزیزی که لطف کردن و پیگیری کردند
متشکرم
براتون دعا می کنم
سلام.
راستش من دقیقا متوجه نشدم چه نوع فرمتی در نظر دارین. میخواید یه سایت باشه، یا یه صورت یک فایل مثل PDF یا تصویر اینفوگرافی، یا اینکه اپلیکیشن موبایل؟ :)
حالا نمیدونم چقدر با اینها آشنا هستین ولی خواستم اینهارو معرفی کنم که اگر قصد داشتین مطالبی رو منتشر کنین به این روش ها هم فکر کنین. (پیج و کانال در شبکه های اجتماعی هم خوبه)
اما در کل اگر قصد انتشار به صورت یه مجموعه مانند PDF دارید، میتونید از نرم افزارهای موجود مثل: Flip Creator
یا برنامه های مشابه استفاده کنید. البته من خودم از این برنامه ها استفاده نکردم ولی روش کارشون نسبتا آسونه و خروجی مختلف هم دارن.
اگر هم که قصد انتشار مداوم و مرتب رو دارید شاید یه اپلیکیشن اندروید برای اینکار خوب باشه.
پاسخ:
ممنون از لطفتون
قصدمون تولید و انتشار یک مجله الکترونیکیه که به راحتی در اختیار یک سری افراد قرار بگیره
یک تأمل و مشورت در مورد نحوه انتشار می کنم مزاحم میشم
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۵ سرباز جامانده
من هروقت ی چیزی رو نمیدونم از گوگل عزیز کمک میگیرم و نسبتا ب نتیجه هم میرسم.
 وبلاگ خوبی دارین به وبلاگ ما هم سر بزنید اگر میخواستین تبادل لینک کنیم پیام بدین .
پاسخ:
چشم
سلام

من چند تایی با publisher   از مجموعه افیس  تهیه کردم . اما فکر کنم با نرم افزار مطلب هم می شه درست کرد.

من با word  و  powerpoint  هم زیاد درست کردم. word راحت تره . بعد تبدیل به pdf اش می کنی و منتشر می کنی.

ما هم جاهلی بودیم. گفتیم دلگرم بشی تا روش بهتری پیدا کنی.

موفق باشی
پاسخ:
ممنون متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی