وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

دو تا مطلب جدید

دو تا مطلب جدید در مورد ماهواره و راهکارهای مواجهه با اون رو براتون گذاشتم.

در ضمن عرض کنم که در مقابل ماهواره بحث مواجهه داریم نه چیز دیگه ...

یک راه اصلی اینه که پدر ها و مادر ها ماهواره نخرن و وارد زندگیشون نکنن.

ماهواره خریدن مثل این می مونه که یک دونه مار جعفری خطرناک رو بخریم و بیاریم خونه و هر روز با صدها مشاور صحبت کنیم که چیکار کنیم که این ماره بچمون رو نیش نزنه ....

خوب عزیز دل من ... نخــــــــــــــــــــــــــر!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۴)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۴ ...ما شیعه ها ...
ماهواره خیلی بد هست
خیلی بد به معنای واقعی

مثبت دادم
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۲۲ پرواز سپید
تنها راه مواجهه با بعضی ساخته های بشری دقیقا همینه... دوری!
دوستی داشتم که اصلا اهل حق بود! میگفت من ماهواره نمیخرم یه بار پرسیدم چرا شما که دیگه محدودیتی ندارید؟! با چشمای گرد شده گفت: مگه مغزم معیوبه! وقتی با اونایی که ماهواره دارن حرف میزنی میفهمی چه قدر عقلشون کمه! من مگه قاتل عقل دخترم شدم؟!
فکرکنید خودش با درک خودش به مضر بودن همچین چیزی رسیده بود!
پاسخ:
احسنت
:))
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۴ ♡❀عشق بے ثمر❀♡
تا خدا فاصله ای نیست بیا

با هم از پیچ و خم سبز گیاه تا ته پنجره بالا برویم

و ببینیم خدا

پشت این پنجره

لحظه ای کاشته است

تا خدا فاصله ای نیست بیا با هم از غربت این نادانی

سوی اندیشه ادراک افق

مثل یک مرغ غریب

لحظه ای پَر بزنیم

کاش میشد همه ی سطحِ پُر از روزنِ دل

بستر سبزِ علف های مهاجر میشد

یا همان فهمِ عجیبِ گل سرخ

یا همین پنجره گرد غروب

تا مرا با تو از این سادگیِ مبهمِ ترس

ببرد تا خودِ آرامشِ احساسِ پُر از فهمِ وصال

تا خدا فاصله ای بود اگر ،

من چه می دانستم که اقاقی زیباست!

یا گلِ سرخ پر از سِر خداست!

یا اگر بود که من لای اوراقِ پُر از سجده ی برگ

رمز تسبیح نمی نوشیدم!

و از آن رویشِ مرطوبِ شعورِ من و تو

در دلِ گرم و پر از شور امید

خطی از عشق نمی فهمیدم!

من

به پرواز خدا ، در دل من ، در دل تو

مثل هر صبحِ پُر از آیه و نور ؛ بارها معتقدم

و قسم می خورم این بار به هر آیه ی نور

تا خدا
فاصله ای نیست بیا ..
پاسخ:
یعنی لینکم شما رو بلینکم؟
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۶ ♡❀عشق بے ثمر❀♡
سلام♥

ممنون بابت پیامی که گذاشتید  موافق  تبادل لینک هستم  لینک شدید♥[گل]

پاسخ:
ممنون
شما هم لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی