وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ق.ظ

فعالیت های فرهنگی

یکی از دغدغه های هر انسانی که برای خودش یک سری اعتقادات داره و خودش رو توانمند و وظیفه شناس می دونه اینه که نسبت به جامعه اطراف خودش حساس باشه و شروع به فعالیت و تبلیغ می کنه .

چه مسلمان باشه و چه به دین یا مذهب دیگری معتقد باشه.

این که کار فرهنگی چیه و چطور میشه کار کرد، یک سوال بسیار مهم و بزرگیه و من نمی تونم تو یک پاراگراف بهش جواب بدم اضافه بر اینکه ادعایی هم در مورد فهم دقیق مسأله ندارم.

بعد از 17 سال سابقه تبلیغ و تدریس در مناطق نزدیک و دورافتاده و یک چند سالی فعالیت در عرصه های تنظیم و برنامه ریزی به این نتیجه رسیدم که هنوز خیلی چیزها نمی دانم، لذا من در ابتدای امر به راحتی نمی توانم مطلب دقیقی بذارم.

اما ....

یک عده از دوستان که بسیار دغدغه مند دارن فعالیت می کنند گرفتار نظرات من نشده اند، لذا شروع کردن به نوشتن و با این کارشون ان شالله یک حرکت ایجاد خواهند کرد، که ان شالله توقع من اینه که دوستان پیگیر بشن و نظرات خودشونو بذارن و مطالبشونو پیگیری کنن و هر دو طرف به اضافه بنده فایده ببریم.

فعلا مطالب این عزیزان و مطالب خودم رو تحت عنوان کار فرهنگی موضوع بندی می کنم و بعد از موافقت این دوستان تمام این مطالب در وبلاگ خودشون بارگزاری خواهد شد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی