وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ق.ظ

ESSAY

بنده هم essayنویس شدم.

دیشب جلسه ششم دوره آیین نگارش علمی بود.

دیگه از پاراگراف در اومدیم.

رسیدیم به مقاله کوتاه با پنج تا پاراگراف.

تازه نوشتن علمی معنا پیدا کرده.

بعد از نوشتن چند تا مقاله و پایان نامه و گزارش و چکیده و ...

تازه فهمیدم همه شو الکی نوشتم و جالب اینه که پایان نامه پیاده من شده بود 19

اون یک نمره رو هم چون تأخـــــــــــــــــــیر داشتم ازم کم کردن.

بهرحال تازه نوشتن مزه پیدا کرده.

به شما دوستان هم پیشنهاد می کنم حتما دوره های آیین نگارش علمی رو برین خیلی عالین و توپ.

دارم به بعضی از دوستان که در جلسه نبودن درس می دم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۳)

تبریک
پاسخ:
خواهش می کنم
اگه بشه که این جا هم بذارین درسا رو خیلی خوبه
ماهم استفاده بکنیم.
پاسخ:
چشم به فکرش هستم که به صورت صوتی بذارم شاید امکانش بشه
فایل جلسه پنجمو برام بفرستین لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی