وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ

جوایز مسابقه سوم

یه چند نفر از دوستان تو مسابقه سوم جواب های درست رو دادن

برای اینکه اسماشونو اعلام کنم باید اول در مورد جایزه تصمیم بگیرم

من نظرمو میذارم لطفا شما هم راهنمایی کنین

اول: شارژ : در مورد بعضی دوستان فایده ای نداره چون شماره هاشون دایمیه

دوم: جایزه غیر نقدی: احتیاج به یک آدرس جهت ارسال داره که به مشکل می خوریم

سوم: جایزه نقدی: احتیاج به شماره کارت داره که واریز بشه

البته مبلغ اونقدر زیاد نیست که بشه باهاش سفر مریخ رفت اما بالاخره منم دل دارم و دوست دارم یک کمی در راه تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام شریک بشم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۱۰)

۱۷ آبان ۹۴ ، ۰۹:۲۷ مهدی ابوفاطمه
از نظر خودم اول گزینه سوم بعدش گزینه دوم موردهای قابل قبولن
خوش بحال برندگان
پاسخ:
خوب اول باید شرکت فرمایید
بعدش برنده خواهید شد
بعدش هم جایزه تقدیمتان خواهد شد
ان شالله مسابقه بعدی
من شرکت نکردم ولی جایزه غیر نقدی رو می پسندم چون یادگاری این مسابقه می مونه
پاسخ:
خوبه
مشکل آدرسه که به نظر بنده صلاح نیست
من باشم آدرسم و به کسی نمیدم
بهتر همون شماره کارته
من تازه اومدم نت
نمی دونم مسابقه چی بوده
اما هر چی باشه خوبه
کارت شارژ خیلی راحته اما به شرطی که سیم کارت اعتباری داشته باشی
در غیر این صورت نقدی هم خوبه به کارت میریزی دیگه دردسر نداره
پاسخ:
من هم با شما موافقم دکتر جون
لایک
به منم جایزه بدین
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۴ کربــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا
خیلی خوبه
جایزه و مسابقه رو میگم
کاش زودتر به این جا سر میزدم
پاسخ:
برای مسابقه بعدی در خدمتم
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۱ خاتون بانو
سلام
چه خوب که شما در این کار بسیار نیکو نقش مهمی داشتید. بنظر من همین که باعث شدید ما یه کتاب خوبی بخونیم و به اطلاعاتمون اضافه بشه بسیار بسیار اجر و ارزش داره. ان شالله اجرتون با حضرت مولا .

بنظر من گزینه دوم جالب تره.این که چی می تونه باشه یا اگر کتابه یا فیلمه عنوانش چه می تواند باشد هیجان انگیزه.  و در صورتی که فرد مایل باشه فامیلش و کد ملی اش را براتون بگه ایرادی نداره. همین طور می تونه بجای آدرس منزل ، خود ایشون بره اداره پست و اون بسته را تحویل بگیره یا که آدرس و کد پستی دانشگاه شهرشون یا اداره ایی که مقدور هست را براتون بفرسته تا همون جا بره برای تحویل پست. البته کد پستی یادتون نره اگر نباشه جریمه می خوره به بسته.

بعد از گزینه دوم گزینه ی اول و سوم مثل هم هستند. و اولی ارجحیت داره بر سومی. چون اگر بنا به خریدن کارت شارژ باشه با 5 هزار تومن هم میشه دل یه مومنی را شاد کرد ولی پول نقد شاید به چشمشون نیاد. البته نفراتی که شماره دائمی دارن همون مبلغ را می تونین کارت به کارت کنین.

پاسخ:
از نظرتون متشکرم
و
بهش عمل می کنم
حالا چقدری هست جایزه اش ؟؟؟ میشه بگید . آخه میدونید که من زیاد معنوی نیستم بیشتر مادی ام
دیگه مسابقه نمیذارین؟
نمیشه اول جایزه بدین بعدش مسابقه رو بذارین هر کی خواست شرکت کنه؟
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۹ مهدی ابوفاطمه
عزیزان
تشریف میارید
لایک یادتون نره لطفا
لایــــــــــــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــــ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی