وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

سرخوردگی

سرخوردگی مثل سرماخوردگی آدمو بی حال میکنه. بساط مسابقه سوم رو جمعه 15 آبان جمع می کنم. احتمالا شرکت کننده هم نداریم.
:-(
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۵)

۱۲ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۵ خاتون بانو
ای وای واقعا ؟بنده سرم شلوغ بود نتونستم بیام اتفاقا اینقدر ناراحت بودم گفتم کاش می شد شرکت کنم.
بنده شخصا حتما شرکت می کنم هرچند نصفه نیمه.
شما بر ما ببخشایید که برای حضور پرنعمت شما معرفت نداریم. :(
پاسخ:
بزرگوارید
ممنون از حسن نظرتون
چرا شرکت کننده ندارین؟

پاسخ:
خوب داداش جان
کی الان حوصله کتاب خوندن داره؟
خود من الان به خاطر نداشتن اطلاعات کافی دچار سرخوردگی اجتماعی شدم و شخصیتم مریض شده
این یه بیماریه از ایدز هم بدتره
آخخ جووووووووووووووووووووووووووون
امتحان ندارییییییییییییییییییییییییییییییییم
پاسخ:
نه که شما شرکت کرده بودی طاها جان
هیأت سید الشباب که اصلا اعلام نکردن مسابقه رو
کلاس چی شد
برگزار میشه ؟ ادامه پیدا می کنه؟
مسابقه چی؟
پاسخ:
نه دوستان کم لطفی کرده بودن
احتمالا سرشون خیلی شلوغ بوده
در ادامه کلاس تردید دارم
مسابقه هم در حد همین وبلاگ تا پایان همین هفته است یعنی تا پایان جمعه
بعدش بساطشو جمع می کنیم
یا علی
۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۰:۵۸ خاتون بانو
کتاب را تا حدی خوندم. عالی بود. خیلی به اطلاعاتم اضافه کرد. بسیار بسیار ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی