وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

خدمت من...

هر شخصی تو دنیا،‌ سعی می کنه که یک خدمتی به اهل بیت علیهم السلام بکنه،

سلیقه ها و توان ها و نظر ها متفاوته،

من هم به توان خودم سعی می کنم که تو این فضای مجازی یک حرکتی بکنم

این دفعه با برگزاری یک سری مسابقه و گذاشتن یک سری مطالب که تا حدی هم مفید نیستن

بهرحال از اینکه تو مسابقه شرکت کنین خوشحال می شم

اونم به خاطر اینکه حداقل به من هم یک فرصت دوباره جهت یک حرکت کوچک مثبت می دهید.

منتظر هستم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۵)

بابت معرفی کتاب ممنون ،برا درس آیین هر کسی باید یه مطلبی رو ارائه بده موضوع دلخواه منم میخوام کتابی که شما گفتید رو ارائه بده ان شاءالله البته هنو هیچیشو نخوندم...فک نکنم به مسابقه برسم...
بقیه موفق باشن! 
پاسخ:
استادی شما.
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۲ خاتون بانو
بنده  خیلی خیلی دوست دارم شرکت کنم.
اگر خدا بخواد حتما میام.
اجرتون با حضرت زهرا .
پاسخ:
موفق باشید
با تشکر از شما:)
خیلی هم عالی
پاسخ:
خواهش می کنم

من دانلود کردم ان شالله شرکت می کنم
سوالات را که جواب دادیم به شما ایمیل کنیم؟
پاسخ:
بله طاها جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی