وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ب.ظ

کشف حجاب ... !

آیت الله سیدان در شب پنج شنبه 22 شوال 1402 نقل کردند که چند روز پیش کاشمر بودم، آقای سید عزیز طباطبایی نوه مرحوم آیت الله سید محمد کاظم یزدی هم بودند، ایشان از مرحوم علامه امینی نقل کردند که ایشان می گفت: در زمان کشف حجاب خیلی ناراحت بودم، و هر چه در نجف فعالیت کردم که از طریق مراجع و مقامات کاری انجام شود میسر نشد، لذا از طرق ظاهری مأیوس شدم، در فرات غسل کردم و با آدابی به زیارت رفتم هر چه بلد بودم خواندم، از شدت ضعف از حرم بیرون آمدم که چیزی بخورم و دوباره به حرم برگردم، آمدم نزد کسی گفتم شربتی به من برسان، تا او رفت شربت بیاورد از شدت ضعف بیهوش شدم. ناگهان دیدم سقف شکافته شد و این جملات بر آن نقش بست، آنها را خواندم که مضمونش این بود: آشیخ چرا بی خودی این مقدار اصرار می کنی؟ مگر خون شیخ فضل الله از بین می رود مردم مستحق اند باید بچشند!

به حال عادی برگشتم و دیگر توسلم را در این جهت ادامه ندادم .......................

کجایی عبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت!!!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۲)

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۲ حمید رایانه

توجه :به همه شارژ میده حتی اونایی که قبلا گرفتن هم مجددا میتونن بگیرن ، سامانه به روز شده ...


شارژ 20 هزار تومانی ایرانسل به مناسبت پیشاپیش عید قربان و غدیر...


با ارسال کد 175808838 به شماره 737464 ارسال کنید .


در صورت نداشتن شارژ کد رو ارسال کنید و شارژ رو دریافت کنید .


تمام پیام ها و دریافت شارژ کاملا رایگان هست .


توجه :سامانه شلوغه اگه جوابی نگرفتین 5 دقیقه بعد مجددا کد رو ارسال کنید



کپی شده از وبلاگ www.irancell-mci.blog.ir
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۴ صحبتِ جانانه
ای دادِ بی داد...

خونِ شهدا که خیلی بیشتر از خونِ سید فضل الله نوری هست!

همه شونم وصیت به حجاب کردند

همه
همه

چی به سرمون میاد یعنی

:(
پاسخ:

یعنی ...........

وای به حالمان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی