وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ

این قدر مؤدب نباش!!!!!!

حضرت آیت الله سید جعفر سیدان از قول مرحوم حاجی محقق نقل کرده اند که می گفت: پدرم به من گفت: پسرجان تو خیلی مؤدب درس می خوانی.

به پدرم گفتم: مؤدب درس می خوانی بعنی چه؟

پدرم گفت: وقتی می خواستم به محلی بروم الاغی اجاره کردم هر الاغی می رسید از الاغ من جلو می زد.

چون به صاحب الاغ اعتراض کردم گفت: الاغ من خیلی مؤدب است هر الاغی می آید می گوید شما بفرمایید جلو ..............................................................

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۳)

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ *-یکـــ بانـــــو -*
خیلی جذاب بود!!
پاسخ:

خواهش می کنم

منم خیلی مؤدب درس می خوانم .......................

من اینجوری بودم .خیلی مودب اما الان میخوام ادب کنار بذارم....
پاسخ:

منم میخوام بی ادب بشم اونم خیلی بی ادب

از اینکه شما هم می خواهید بی ادب بشید خوشحال هستم

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ صحبتِ جانانه
من یه مدته خیعلی مودب شدم:(((
پاسخ:
موفق باشـــــــــــــــــــــــــــــــید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی