وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ق.ظ

من کنت مولاه فهذا علی مولاه

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۲۶)

عکسش قشنگه:)
علی عشقه
چه طراحی خوبی داره ... لایک
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۶ دانشنامه دفاعی
یا علی (ع)

حرام باد اذان موذنی که نگفت
دو بار اشهد ان علی ولی‌الله

تصویر فوق‌العاده زیبا بود. خیلی خیلی زیبا
دست شما درد نکند.
پاسخ:
شعر قشنگی بود ممنون
سلام علیک استاد بیش فعال گرامی
خیلی وبلاگتون عالی بود

با سلام وممنون از ابراز تسلیتتون.ببخشیدچون من مطمئن نیستم که شما خانم هستید یانه؟ نمیتونم با آسودگی خاطر صحبت کنم چون معتقدم ارتباط نوشتاری هم باعث مفسده میشه وحکم چت رو داره فقط میخوام بپرسم برای انجام کارهای فرهنگی در سطح شهرخودم باکمک دوستام باید چه کنم؟ چه چیزهایی در اولویت ما باید باشد؟کدام معضلات؟راه عملی برخورد با آن ها چیست؟چه رده ی سنی بیشتر نیاز به کار دارد؟لطفاًپاسخ خودتون رو به صورت یک مطلب با عنوان «چطور می شود کار فرهنگی کرد »در وبلاگتون بذارید.من سوالامو در قسمت نظرات مطلبتون قرار میدم وشما همون جا جواب بدید لطفاً.اینجوری همه از تجربیات شما استفاده میکنن ازتون ممنون میشم.جسارت بنده رو ببخشید.
پاسخ:

       خواهش می کنم ولی مهدی اسم پسره

در مورد امرتون هم باید کمی فکر کنم بعد پستشو میذارم اونم تعاملی که بهتر بشه

علی شاه مردان
کاملاًواضحه که مهدی اسم مذکره منظورم این بودکه  توی فضای مجازی پر از اسم های مستعاره .گفتم که قصد جسارت ندارم .ولی یه اتفاقاتی دور و برم افتاده که مثل تلنگر وجدانم رو بیدار کرده.ما مذهبی نما ها تا جنس مخالف رو می بینیم سرمون رو پایین میندازیم.شاید حتی یکبار هم تو صورت دختر دایی یا پسردایی هامون زل نزدیم یابه خودمون جرات ندادیم آزادانه باهم گپ بزنیم.هنوز که هنوزه توی فامیل ماکه  اینطوریه .حتی من با اینکه متاهلم سر کلاس دانشگاه شاید یکبار هم به همکلاسیای مذکرسلام نکردم.اما حالا...به کجاچنین شتابان؟این هم از گام های آهسته ی شیطان بود که ما مدعیان تدین متوجهش نشدیم وچه خوب توی دام این تکنولوژی روز قرار گرفتیم.وچه راحت باهم چت وشوخی وگپ و گفت می کنیم وازبس که این گناه عادی شده برای همه مون ،حتی بهش فکرم نمیکنیم.غافل از اینکه همون امامی که سنگش رو به سینه می زنیم (گمانم امام صادق علیه السلام)می فرمایند:جایز نیست زن ومرد نامحرم بیش از5کلمه غیرضروری باهم سخن بگویند.وکدام سخن دختران و پسران در فضای مجازی کنونی ضروری است؟رعایت نکردیم که الان....چه ضرورتیه که مطلب قشنگی دیدیم حتماًبرا نویسنده ش پیام تشکر وقدردانی بفرستیم؟یااگر جنس مخالفی پیام داد جوابشو بدیم؟اگر ادعامی کنیم پیرو مولا علی هستیم ایشون حتی در سنین پیری هم به زنان جوان سلام نمی کردند اما ما چی؟؟؟؟
پاسخ:
احسنت بنده کاملا به این نظر شما ارادت دارم و سعیم بر اینه که رعایتش کنم و دقت نظر شما رو در ارتباط در فضای مجازی تحسین می کنم
یکی از دغدغه های بنده در فضای مجازی همینه بلکه به همین دلیل تا به حال شخصا ورود پیدا نکردم به صورت اینجوری و وبلاگ سازی و این حرفا
تنها ورودم برای تحقیق و پژوهش بوده اونم برای درک همین فضایی که شما می فرمایید
الان فکرم مشغول یک سری فایله که تدوین کنم برای فعالیت فرهنگی ان شالله سریعا بارگزاری می کنم و با توجه به نظرات کیفیتشو بالا می بریم انشالله
حالا خارج از بحث اینکه مهدی اسم پسر هست شما بگید چطور می شود کار فرهنگی کرد
با سلام
یک مسابقه هم برای غدیر طراحی فرمایید که یک کم جایزه بدید ما یه چیزی گیرمون بیاد.
حاجی جون گرقتار عوارض شدی اصل رو ول کردی خوب این فرمایش آقای صفا خوبه دیگه بنویسید لطفا
رنکینگ وبلاگتون رو یک مدته چک می کنم چه خوب رشد داشتین . چیکار می کنید؟
موفق باشید اگه اون مباحثی که مطرح شد رو بذارید من هم استفاده می کنم
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علیه السلام
احسنت 
وب زیبایی دارید 
تبریک 
التماس دعا 
به منم سر بزنید
پاسخ:
ممنون چشم حتما 
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علیه السلام
پاسخ:
الحمدلله
یا علی
موفق باشید
یا علی
السلام علیک یا امیرالمومنین
عکس قشنگیه
عالیه
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۴ آذین &گیتی
سلام
خیلی زیباست

شما لینک شدید...لطفا لینکم کنید

تشکر
پاسخ:
لینک شدید ممنون
وب زیبایی دارین
ممنون از حضورتون لینک شدید
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۰ محمد علمدار
احمد به روی دست علی را گرفت و گفت
دست کسی نظیرش اگر هست رو کند
پاسخ:
احسنت باریکلا
⭐️
به کجا چنین شتابان؟!
حضرت سید الشهداء علیه السلام در اواخر دعای عرفه در روز عرفه سال 60 هجری از خدا خواستند که خدا ایشان را در انجام مناسک حج کمک کند و حج ایشان را کامل کند. (اعنا علی مناسکنا و اکمل لنا حجنا). ظاهر برخی از گزارش های تاریخی اما چنین است که آن حضرت بلا فاصله بعد از دعا از مکه خارج شدند و اعمال حج را رها کردند. 
چند سوال از آن حضرت
 چه کسی شما را از مکه راند؟ 
چرا شما نتوانستید حج خود را کامل کنید؟
 مگر نه این است که در سراسر دعای روز عرفه در مناجات با خدا از دو چشم مبارک شما اشک جاری بود؟ چرا نشد چشم سیر کعبه را به تماشا بایستید؟
به کدام سمت چنین شتابان از مکه خارج شدید
چطور فرصت نشد برای خدا در روز عید قربان قربانی کنید؟
مگر جان شما در حریم امن الاهی و در کنار کعبه در خطر بود؟
همسر و فرزندانتان شما چطور از حرم الاهی دل کندند؟
به کجا چنین شتابان ای فرزند مکه و منا
به کجا چنین شتابان ای فرزند رسول خدا...

خیلی تصویر زیبایی بود. ترکیب رنگ خوبی داشت فقط با توجه به اینکه عبارت "من کنت مولاه " مربوط به عید غدیر هست کاش یه کم از ترکیب روشن تری استفاده کرده بودین.علاوه بر اون فک کنم اگر تکسچر فونت من کنت مولاه هم روشن تر بود توی پس زمینه سورمه ای رنگ جلوه بیشتری میداد. ولی در کل خوب بود.ممنون

موفق باشید

پاسخ:
آخه عزیز جان منم از جایی گپی کردم به من میاد اینقده بلد باشم 
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۵ سراجا منیرا
سلام

ممنون از حظور

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی