وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ

دوازده

یه سه سال پیش از این برای راه انداختن مجمع خادمان امامت با عزیزی همکاری کردم....


ده ماه شد

اول قرار شد که به صورت مجمع و یک سازمان مردم نهاد حرکت کنیم لذا دیگه نیازی به جذب نیرو با پول نبود بلکه به صورت همکاری خداپسندانه هم می تونستیم  هر کی که یک فعالیتی در مورد امامت داره رو جذب کنیم

ولی خوب این سازوکار خودشو داره

دنبال این بودم که یک هیأت مدیره از طلاب درست کنم که خودشون یواش یواش کاراشو بکنن

گفتن نه اینطوری کار از دست ما در میره باید زیر نظر ما باشه

عرض کردم پس باید به عنوان یک زیر شاخه بنیاد امامت فعال باشه

گفتن همینطوره

عرض کردم پس باید پول هم بدیم

گفتن دیگه کفر نگو


بعداز ده ماه حضور فراوان ................................................

به عزیزی که پنجاه ساعت فعالیت برای کارگاه روش تدریس داشت هیچی ندادن به من هم دویست هزار تومن دادن

از شرمندگی اون عزیز که به اصرار من تقبل کرده بود

تا مدتها اون طرفا آفتابی نشدم


مجمع خادمان امامت هم تعطیل شد..................!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۳)

تقبل الله اعمالک یا شیخ

بابا ایول

یک کم قصد قربت می کردی   .................

خوب بود


همون بنیاد امامت آیت الله میلانی رو میگی ؟
پاسخ:

بله عزیزجان

بنیاد فرهنگی امامت متعلق به آیت الله میلانیه

و مدیرعاملش دکتر سبحانی و  قائم مقامشم دکتر انصاریه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی