وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ

یا فاطمه

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۷)

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
تسلیت
عکس قشنگیه :-(
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۲ مهنا احمدی
خیلی عکس زیباییه:(
قشنگه آفرین
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۵ علیرضا محمدی
سلام رفیق
اگه تونستی به ما هم سر بزن
ضرر نمیکنی
اگه خواستی وبلاگمو لینک کن تا وبلاگتو لینک کنم
اگه خواستی وبلاگتو تبلیغ کنم بیا و خبر بده.
راستی موضوع وبلاگمو عوض کردم خیلی جالب و دیدنی شده
قالبمو که دیگه نگو فقط باید خودت ببینیش شده ماه
راستی من گرافیستم ، یک حرفه ای اگه خواستی میتونم کاراتو برات طراحی کنم یا مثلا برات کارت ویزیت بزنم یا بنر بزنم برات یا لوگو برات درست کنم و یا.....
اگه کارم داشتی بیا به وبلاگم و نظر بده
موفق باشین..
خیلی زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی