وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۵ ب.ظ

اینم یک مسابقه دیگه

قابل توجه که مسابقه مال یک سایت دیگه است. مدتیه که مسابقه نذاشتم لذا این مسابقه رو معرفی کردم دوستانی که امکان شرکت دارن فراموش نکنن. موفق و سربلند باشید.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۱۲)

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۹ خواندنی ها
ممنون دوست عزیز
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۲ طاها میرویسی
جوایزش چی هست اگه خوب باشه من هستم!
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۰ دانشنامه دفاعی
مسابقات شما را دوست دارم
درست است که افتخار و فرصت شرکت در آن را نداشته‌ام
اما کارتان و ارزش بالای آن را می‌ستایم
کار بسیار خوبی می‌کنید
مردم مطالعه نمی کنند و این خیلی بده
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۹ زهرا ظهوری مقدم
ممنون از اطلاع رسانیتون.
ما توی این تایم یه سری امتحان داریم که بهش میگن امتحانات تٍثبیت متاسفانه :(((((((((((
و اگر این لابه‌لا یه فرصت کوچیک پیدا کنیم توی خونه تکونی کمک می‌کنیم که مامان جونمون انقدر خسته نشه :)
بازم نمیشه شرکت کنم :((((((
شما مشوق خوبی هستید برای مطالعه. خدا خیرتون بده.
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۳۶ لی لی (لیلی نامه)
ممنون بابت اطلاع رسانی...
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۸ (ک) (شباهنگ)
خیلی عالی سپاس از شما..
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خوبه
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۴ خاتون بانو
سلام متاسفانه من دارم میرم سفر هفته دیگه نیستم اگر سفارش بدم دستم نمی رسه تا 24 ام! فرداشم که آزمونه...بنظرتون چکار کنم ؟ :(

سلام جوایز چیه؟

راستی مسابقه وب نوشت یعنی چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی