وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

برندگان مسابقه هفتم

برندگان مسابقه هفتم این عزیزان هستند:

اسامی به ترتیب نیستند بلکه همه جواب درست رو دادند. این عزیزان برنده 5 هزار تومان شارژ شدن.

1. رهگذر

2. منتظر المهدی

3. رضا معصومی

4. دختر مهتاب

5. دل بیقرار

6. ابوالفضل مهدوی فر

7. تمنا 69

8. ما شیعه ها

9. مدیر سبز

...

دوستان لطف کنن در مسابقه ها با دقت شرکت کنن مثلا در این مسابقه خود آدرس و منبع برامون اهمیت داشته و بعضی از دوستان با دقت بسیاری منبع معرفی کرده بودند.

لطف کنید در همین قسمت نظر بذارین که جایزه رو به صورت چه شارژی براتون بفرستم ؟

موفق و سربلند باشید.

موافقین ۱۶ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۰۲
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۲۸)

چه کار جالبی!
khoda kheiret bede
barikalla
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۰ ...ما شیعه ها ...
واقعاً شارژ؟!!!
آخ جووون
آقا بهت فشار مالی نیاد، اگه قراره از جیبت بدی من گذشتم
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۴ مهدی ابوفاطمه
عزیزجون
هدیه است به محضر کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها
...
تقدیم به شما عزیزان
قابل شما رو نداره
البته واقعا ارزش و قابلی نداره
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۴ مهدی ابوفاطمه
برادر جون منتظرم
بفرمایید تا فردا تقدیم کنم
ان شالله
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۳ فاطمه نظری
سلام دنبال میشید لطفا دنبالم کنید
خیلی سوالش خوب بود من وقتی توضیحش رو پیدا کردم و خوندم مو به تنم سیخ شد

میزارم که اگه کسی نخونده بخونه

سوره : المائدة آیه : 55
متن عربی آیه : إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُواْ الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلاَةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُونَ

شان نزول آیه
از "عبد اللَّه بن عباس" چنین نقل شده: که روزى در کنار چاه زمزم نشسته بود و براى مردم از قول پیامبر (صلی الله علیه و آله) حدیث نقل مى‏کرد، ناگهان مردى که عمامه‏اى بر سر داشت و صورت خود را پوشانیده بود نزدیک آمد و هر مرتبه که ابن عباس از پیغمبر اسلام (صلی الله علیه و آله) حدیث نقل میکرد او نیز با جمله" قال رسول اللَّه" حدیث دیگرى از پیامبر (صلی الله علیه و آله) نقل مى‏نمود. ابن عباس او را قسم داد تا خود را معرفى کند، او صورت خود را گشود و صدا زد اى مردم! هر کس مرا نمى‏شناسد بداند من ابوذر غفارى هستم با این گوشهاى خودم از رسول خدا (صلی الله علیه و آله) شنیدم، و اگر دروغ مى‏گویم هر دو گوشم کر باد، و با این چشمان خود این جریان را دیدم و اگر دروغ مى‏گویم هر دو کور باد، که پیامبر (صلی الله علیه و آله) فرمود: "على قائد البررة و قاتل الکفرة منصور من نصره مخذول من خذله‏"، على (علیه السلام) پیشواى نیکان است، و کشنده کافران، هر کس او را یارى‏کند، خدا یاریش خواهد کرد، و هر کس دست از یاریش بردارد، خدا دست از یارى او برخواهد داشت. سپس ابوذر اضافه کرد: اى مردم روزى از روزها با رسول خدا (صلی الله علیه و آله) در مسجد نماز مى‏خواندم، سائلى وارد مسجد شد و از مردم تقاضاى کمک کرد، ولى کسى چیزى به او نداد، او دست خود را به آسمان بلند کرد و گفت: خدایا تو شاهد باش که من در مسجد رسول تو تقاضاى کمک کردم ولى کسى جواب مساعد به من نداد، در همین حال على (علیه السلام) که در حال رکوع بود با انگشت کوچک دست راست خود اشاره کرد. سائل نزدیک آمد و انگشتر را از دست آن حضرت بیرون آورد، پیامبر (صلی الله علیه و آله) که در حال نماز بود این جریان را مشاهده کرد، هنگامى که از نماز فارغ شد، سر به سوى آسمان بلند کرد و چنین گفت:" خداوندا برادرم موسى از تو تقاضا کرد که روح او را وسیع گردانى و کارها را بر او آسان سازى و گره از زبان او بگشایى تا مردم گفتارش را درک کنند، و نیز موسى درخواست کرد هارون را که برادرش بود وزیر و یاورش قرار دهى و بوسیله او نیرویش را زیاد کنى و در کارهایش شریک سازى. خداوندا! من محمد پیامبر و برگزیده توام، سینه مرا گشاده کن و کارها را بر من آسان ساز، از خاندانم على (علیه السلام) را وزیر من گردان تا به وسیله او، پشتم قوى و محکم گردد". ابو ذر مى‏گوید: هنوز دعاى پیامبر (صلی الله علیه و آله) پایان نیافته بود که جبرئیل نازل شد و به پیامبر (صلی الله علیه و آله) گفت: بخوان، پیامبر (صلی الله علیه و آله) فرمود: چه بخوانم، گفت بخوان: "إِنَّما وَلِیُّکُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذِینَ آمَنُوا ... البته این شان نزول از طرق مختلف (چنان که خواهد آمد) نقل شده که گاهى در جزئیات و خصوصیات مطلب با هم تفاوتهایى دارند ولى اساس و عصاره همه یکى است.
پاسخ:
احسنت
ممنون
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۰۰ مهدی ابوفاطمه
دل بیقرار
تقدیم شد

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۰۴ مهدی ابوفاطمه
جناب رهگذر تقدیم شد

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۴ مهدی ابوفاطمه
تمنا 69 تقدیم شد
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۶ مهدی ابوفاطمه
ما شیعه ها
تقدیم شد
سلام
کی هست که پست هاتونو لایک منفی زده؟
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۴ دلتنگ نویس
چه کار جالبی،حالا سوال چی بود؟
اگه بازم ادامه داره به ما هم اطلاع بدین که سوال رو بازنشر بدیم تو وبلاگ و به اینجا ارجا بدیم
متشکر سر زدید
پاسخ:
نه این مسابقه تموم شده
ان شالله مسابقه بعدی
بازم تشکر فراوان
پاسخ:
خواهش می کنم
حاجی ما خبر نداشتیم مسابقه دفه بعد کی شروعذمیشه؟
پاسخ:
ان شالله چند روز دیگه
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۸ آذین& گیتی
سلام علیکم
ایده ی خیلی خوبی هست که هم اطلاعات کامل بشه هم رقابت جذابی بین دوستان ایجاد بشه
موفق باشید
پاسخ:
ممنون

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۴ مهدی ابوفاطمه
باقی دوستان چرا اعلام نمی کنن
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۴۷ مهدی ابوفاطمه
جایزه دختر مهتاب تقدیم شد
باقی دوستان ؟
منتظر هستم اعلام فرمایند
دوباره هم مسابقه می ذارین؟

سلام و ادب 
ممنون از حضورتون
پاسخ:
و ممنون از حضور شما
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۳ محمدمهدی اسدزاده
بسم الله
سلام
هم لینک شدید هم دنبال
پاسخ:
ممنون لینک شدید
سلام
ممنون از پیشنهادتون
لینک شدید و دنبال می شوید
پاسخ:
ممنون
و همچنین
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
آخ جون برنده شدم هووووووورااا
پاسخ:
منتظر بودیم لطفا بفرمایید چه شارژی تقدیم کنیم
سلام
ممنونم از لطف شما

چه وبلاگ زیبا ومعنوی ..درود بر شما
با افتخار لینک شدید..
پاسخ:
ممنون عزیزجان
لینک شدید
چه جالب، فکر نمیکردم جدی باشه :)
به هرحال کار جالبی بود، البته ما رو هم با ارفاق اضافه کردینا، چون یادم رفت برم دنبال منبع و معلومات فعلیم رو یکم بهتر کنم.
تشکر از شما ان شاء الله موفق باشید.
آقا من خیلی دیر اومدما...
راستش منم راضی نبودم که جایزه رو بگیرم ازتون، ولی چون جواب کامنت "ما شیعه ها" رو دیدم، خیالم راحت شد، بلکه هم دلم خواست :)
ایرانسلی باشه دیگه لطفا ;-)

پاسخ:
تقدیم میشه ان شالله
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۰ مهدی ابوفاطمه
مدیر سبز تقدیم شد
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۰ مهدی ابوفاطمه
آقای مهدوی فر هم تقدیم شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی