وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ

غم رفتنت

ای که خیال رفتن ازاین خانه داری

بعد تو زینب می نماید خانه داری
.
نه سال با تو زندگی چیز کمی نیست
بعد تو من می مانم و دل بی قراری
.
بعد تو من میمانم و یک شهر دشمن
اصلا تو جای من خودت طاقت می آری
.
از گریه های هر شبت خرده گرفتند
حتی درون خانه ات بی اختیاری
.
چشم تماشای تو را حتی ندارند
با اینکه تو با هیچکس کاری نداری
.
پهلوی مجروحت شده باعث که شبها
تا صبح بین بسترت لاله بکاری
.
دیگر خبر دارند حتی بچه هایت
با پلک های خسته ات شب زنده داری
.
پا می شوی با زحمت بسیار اما
دیدم که دستت را به پهلو میگذاری
.
شد کار من زانو بغل کردن ولی تو
کاری نداری جز همین لحظه شماری
.
بعد تو زینب می نماید خانه داری
ای آنکه میل رفتن از این خانه داری
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۹)

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۳۶ نرگـ ــس ...
گلم ز رنگ و رو رفت.. ز چشم یارم سو رفت

رسیده جانم بر لب.. توانم از زانو رفت

من بین اعدا.. غریب و تنها:(

شفیعتون بانوی دو عالم

التماس دعای فرج
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۳ دانشنامه دفاعی
عرض تسلیت بنده را خدمت شما و همه مخاطبان محترمتان بپذیرید
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بنده نیز به نوبه ی خودم به شما و بازدیدکننده هاتون تسلیت میگم
تسلیت
مأجور باشید.

التماس دعا.
تسلیت:-(

تسلیت 
موفق باشین
ممنون
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۴ (ک) (شباهنگ)
تسلیت عرض میکنم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی