وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

برندگان مسابقه پنجم

برندگان مسابقه پنجم عبارتند از :

1. طاها

2. غدیر

3. مریمی

4. الناز

5. تمنا

6. خاتون بانو

.

.

از این عزیزان هم تشکر می کنم

جایزه: یک شارژ دو هزار تومانی که ناقابله و تقدیم می کنم.

دوستان اعلام کنن که چه نوع شارژی تقدیم کنم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۵)

همراه اول لطفا
ممنون
پاسخ:
چشم ان شاللله برای همه ارسال می کنم
همراه اول لطفا مممنون از هدیه تون
خدا قبول کنه
ایرانسل ممنون
خیلی خوشحال شدم که برنده شدم
همراه اول
همه جا همراه اول
ممنون
خیلی عالی بود کاش جایزه یک گوشی اپل میدادید که این سیم کارت پنج تومنی رو توش میذاشتیم
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۲ مهدی ابوفاطمه
جایزه ها ارسال شد به وب ها یا شماره همراهتون
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی