وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

دو خصلتی که مانع عالم شدن انسان می شود

قَالَ علی (ع‏لیه السلام) لَا یَکُونُ الْعَبْدُ عَالِماً حَتَّى لَا یَکُونَ حَاسِداً لِمَنْ فَوْقَهُ وَ لَا مُحَقِّراً لِمَنْ دُونَهُ.

بنده ای که به بالادست خود حسد ورزد و زیردست خود را تحقیر نماید عالم نمی شود.

تحف العقول عن آل الرسول (ص)، ص: 294.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۸)

میشه یک سری به وب من بزنید لطفا
پاسخ:
بله ولی به کدوم آدرس؟
احسنت
پاسخ:
خواهش می کنم
زیبا بود
پاسخ:
ممنون
وبتون چی شد؟ چرا حذفش کردید؟
مطالبتون خوب بود. استفاده می کردیم
سلام
ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدید..
با افتخار لینک شدید...
منتظر نظرات زیباتون هستم..
خسته نباشید..
یاعلی(علیه السلام)
پاسخ:
ممنون شما هم لینک شدید
عالی بود.
موفق باشید.
سلام فوق العاده قشنگ . آقای فاطمی من لینکتون کردم قبلا به وبتون سر میزدم که😢
پاسخ:
بله فراموش نکرده ام

۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۷ تبسّمِ عشق

سلام بر یارِ مهدیِ فاطمه

از آشنایی با کلبه ی شما خوشحالم

ان شاالله در روزهای آتی مطالبِ دیگتون رو هم دنبال میکنم اگه عمری باقی باشه..

به روی چشم، تبادل لینک کنیم

پاسخ:
لینک شدید ممنون
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ فــــــاطــــــیــــما شـــــــــــیــــــطــــــــــــونــــــــه
:)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی