موسیقی متالیکا
موسیقی های راک و رپ و متالیکا یکی دیگر از حربه های شیطان پرستان برای جذب نیروهای جدید است. دلایل استفاده از موسیقی موارد زیر خلاصه می شود:
الف : جاذبه های مجازی و حاشیه ای موسیقی مانند ایجاد فضا برای روابط آزاد دختران و پسران.
ب: ارزان و قابل دسترس بودن موسیقی با توجه به ارتقای تجهیزات فنی تکثیر و توزیع.
ج: راحتی کاهش سطح حساسیت یا حساسیت زدایی از طریق نفوذ به خانواده ها، شرکت ها، اتومبیل ها و رایانه های شخصی و بالاخره گوشی های تلفن همراه.
د: همگانی بودن زبان موسیقی، به این معنا که نیاز به آموزش و یادگیری ندارد.
هـ: نداشتن محدودیت در نوع و تعداد تولید یا توجه به امکانات فنی جدید.
در تمامی تحقیق های موجود، موسیقی متالیکا هنجار ثابت و متیقن شیطان پرستان نام برده شده است، به گونه ای که یکی از جاذبه های شیطان پرستی نیز شمرده می شود.
موسیقی متالیکا، در حقیقت ضد ارزش هایی را ارائه می نماید که شامل بازگشت به تاریکی است. موسیقی متال دارای زیر سبک هایی مانند هوی متال، دث متال، ترش متال، بلک متال و غیر اینهاست. در میان آن هیچ سبکی از جهت خشونت، مطالب کفرآمیز و اشعار موهن به پای بلک متال نمی رسد. در انواع این سبک ها، مشخصه های زیر دیده می شود: استفاده ی گسترده از صدای زنان، شبیه سازی روح، صداهای شدید آسمانی، دراماتیک و غمناک بودن، تم های عاشقانه، مسائل مربوط به مرگ و پس از آن، استفاده از داستان های کهن اروپایی مانند خون آشام ها، اژدها و غیره، اشعاری با معانی به ظاهر عمیق، گیتار پرخاشگر، گیتار سرعتی، گیتار تکنیکی، جوی سنگین، اعتراض آمیز بودن، استفاده از چهره های مستهجن، نمادگرایی، دفاع از حقوق بشر، اثرگذاری روحی و روانی در شنونده، برحذر بودن از دنیای سیاست در ظاهر اشعار.
موسیقی بلک متال در دنیا بزرگ ترین پایگاه تبلیغاتی شیطان پرستی است به حدی که حتی جادوگری و کلیسای شیطان نیز به پای آن نمی رسند.[1]