وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

موسیقی متالیکا

موسیقی ­های راک و رپ و متالیکا یکی دیگر از حربه­ های شیطان­ پرستان برای جذب نیروهای جدید است. دلایل استفاده از موسیقی موارد زیر خلاصه می­ شود:

الف : جاذبه­ های مجازی و حاشیه­ ای موسیقی مانند ایجاد فضا برای روابط آزاد دختران و پسران.

ب: ارزان و قابل دسترس بودن موسیقی با توجه به ارتقای تجهیزات فنی تکثیر و توزیع.

ج: راحتی کاهش سطح حساسیت یا حساسیت­ زدایی از طریق نفوذ به خانواده­ ها، شرکت­ ها، اتومبیل­ ها و رایانه­ های شخصی و بالاخره گوشی­ های تلفن همراه.

د: همگانی بودن زبان موسیقی، به این معنا که نیاز به آموزش و یادگیری ندارد.

هـ: نداشتن محدودیت در نوع و تعداد تولید یا توجه به امکانات فنی جدید.

در تمامی تحقیق­ های موجود، موسیقی متالیکا هنجار ثابت و متیقن شیطان­ پرستان نام برده شده است، به گونه­ ای که یکی از جاذبه­ های شیطان­ پرستی نیز شمرده می شود.

موسیقی متالیکا، در حقیقت ضد ارزش­ هایی را ارائه می­ نماید که شامل بازگشت به تاریکی است. موسیقی متال دارای زیر سبک­ هایی مانند هوی متال، دث متال، ترش متال، بلک متال و غیر اینهاست. در میان آن هیچ سبکی از جهت خشونت، مطالب کفرآمیز و اشعار موهن به پای بلک متال نمی­ رسد. در انواع این سبک­ ها، مشخصه­ های زیر دیده می­ شود: استفاده­ ی گسترده از صدای زنان، شبیه­ سازی روح، صداهای شدید آسمانی، دراماتیک و غمناک بودن، تم­ های عاشقانه، مسائل مربوط به مرگ و پس از آن، استفاده از داستان­ های کهن اروپایی مانند خون­ آشام­ ها، اژدها و غیره، اشعاری با معانی به ظاهر عمیق، گیتار پرخاش­گر، گیتار سرعتی، گیتار تکنیکی، جوی سنگین، اعتراض آمیز بودن، استفاده از چهره­ های مستهجن، نمادگرایی، دفاع از حقوق بشر، اثرگذاری روحی و روانی در شنونده، برحذر بودن از دنیای سیاست در ظاهر اشعار.

موسیقی بلک متال در دنیا بزرگ­ ترین پایگاه تبلیغاتی شیطان­ پرستی است به حدی که حتی جادوگری و کلیسای شیطان نیز به پای آن نمی­ رسند.[1]



[1] ـ جواد امین خندقی، شناخت و بررسی شیطان­پرستی، ص 142.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۴
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۱)

۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۴ شیـعــِـه مـولا عـلی
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی