وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ق.ظ

من و آقایم

آقـــــا جـــــان
اگر حجاب ظهورت وجود پست من است
دعا نما که بمیرم چرا نمیایے !!!
مولاے من ...
دست بـ قلم بردم تا برایتان حرف ها بزنم ...
اما نشد ...
خواستم از " دردم " بگویم
دیدم دردِ شما، خودِ "منم "....
خواستم از " بـ کسـ " ام حرف بزنم ...
دیدم تنهاتر از شما درعالم نیست !!!
خواستم بگویم " دلم از روزگار گرفتـ "
دیدم خودم در خون بـ دل کردنِ شما
کم نگذاشتـ ام ...

قلم کم آورد ...
بـ راستـ کـ وسعت "مظلومیت "
شما قابل اندازه گیرے نیست ...

آقا جان ببخش

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۵
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۲)

۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۳ 💕 پسر خوب 💕
خیلی زیبا و عالی
۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۵:۵۹ بی نام بی نشون
میشه ینی یه صبح جمعه بلند شیم بیبینیم ندا می آید:
آقا آمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی