وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ

برندگان مسابقه هشتم

با عرض سلام و ارادت تمام

ببخشید این دفعه یک کم بد شد فقط سه نفر برنده شدن

فقط سه نفر

از بقیه دوستان عذرخواهی می کنم

برندگان مسابقه هشتم این سه بزرگوار هستند:

1. تمنــــــــــــا ( خوب یک کم استراحت کن شما، همه مسابقه ها رو داری شرکت می کنی برنده می شی. درسی ، زندگی ،‌چیزی نداری یک وقت؟ )

شوخی :)

2. جان بی قرار

3. نینا

لینک وبشون رو هم گذاشتم.

منتظر شرکت باقی دوستان در مسابقه های آتی هستم.

جایزه:

شارژ 5 هزارتومانی

دوستان عنایت بفرمایند که چه شارژی تقدیم کنم؟

نظرات  (۲۱)

مبارکشون باشه :)
خدا خیرتون بده چه کار قشنگی دارید می کنید توی وبتون.
پاسخ:
ممنون
شما هم شرکت کنید
البته جایزه ناقابله
نمیشه جایزه یه چیز دیگه باشه؟!!!!
اگه جایزه یه چیز دیگه باشه منم از این به بعد شرکت میکنم :)
پاسخ:
شرمنده
بهترین نوع جایزه در فضای مجازی همینه.
تقدیم جایزه های غیر نقدی برای بنده امکان پذیر هست ولی نیاز به آدرس داره که این امر یک ارتباط غیرمطمئن ایجاد می کنه و بنده هم از آن برحذرم.
اگر نوع دیگه ای به ذهنتون میرسه خوشحال میشم راهنمایی بفرمایید.
در ضمن جایزه بسیار ناقابله و صحبت شما از اون بنده رو شرمنده می کنه.
خیلی دوست داشتم بیشتر تقدیم می کردم و یا یک جایزه ارزشمند تقدیم می کردم ولی امکان پذیر نیست.
موفق باشید
مبارکشون باشه پاسخ درست؟
پاسخ:
ولی در آیات قرآن به معنای سرپرست ( اولی به تصرف ) استعمال شده و ترجمه های قرآنی موجود نیز اشکالاتی هم دارند

۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۳ پنجره ی خیس
تبریک عرض می کنم
:)
اصن مسابقه داشتین مگه؟؟؟:))
پاسخ:
:)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۶ خواندنی ها
مبارک برندگان باشه
و تشکر ویژه هم از شما دوست عزیز
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۸ دانشنامه دفاعی
مبارکشان باشد
شوخی کردم
بله کارتون بسیار شایسته اس خیلی هم زیاده فقط به درد من نمیخوره چون همیشه شارژ اضافه هم میارم
حالا شما بذارید من شرکت کنم بعد برنده هم بشم اونوقت به جایزه هم فکر میکنم اگه چیز بهتری به ذهنم رسید میگم بهتون :))))))

پاسخ:
بنده در خدمتم
ان شالله مسابقه بعدی
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۶ مهدی ابوفاطمه
دوستان برنده.
بنده منتظر و در خدمتم

با تشکر از شما

ما بی سواد ها دل نداریم؟ 
همش برای با سوادها مسابقه میذارین. 

حالا سواد نداریم، شناسنامه که داریم!!
پاسخ:
ای داداش نایب
باز شما اومدی اینجا گردوخاک کردی ؟
شما مگه اوستای من نیستی خوب فقط نظارت کن عزیز
تازه بنده تازه کارم جوگیرم مثل شما که نیستم
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۱ بسیجی گمنام
اول : سلام
دوم :توجه داشته باشید که معیارمان در انتخاب مسؤولین، تقوی و اخلاص اشخاص باشد، نه میزان وابستگی آنها به گروه یا طرز فکر شما.
سوم: خوش ب حالشون سوادشون بالاست
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

پاسخ:
موفق و سربلند باشید
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۰ زائر اربعین.... ع.پ.ا
++++++++
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۷ رایحه بانو
سلام
ببخشید این سه وبلاگ چه ویژگیهای ممتازی از بقیه وبلاگها داشتن...!!!!!!!!!؟؟
پاسخ:
در مسابقه شرکت کرده بودند و پاسخ صحیح رو داده بودند.

۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۵ محمدرضا گلزاری
سلام
مطلبتون عالی بود
ممنون میشم تو وبم نظر بدید
پاسخ:
چشم حتما
والا از شما چه پنهون درسمون که تموم شده سرکار هم میرم ولی همش تو وب شمام  آخه نمیشه از خیر جایزه گذشت ههههه(شوخی)
جدای شوخی دوس دارم چیزای جدید یاد بگیرم همین چندتا آیه اگه جایی میدیدم نمیدونستم همش یه معنی میده ولی بعد از چند روز پیگیری و تفسیرهای متعدد رو خوندن فهمیدم معنیش یکیه و از اینکه به جواب رسیدم خیلی خوشحال شدم

پاسخ:
ممنون از حضورتون
موفق و سربلند باشید
من شارژ همراه اول با تشکر فراوان، چه لذتی داره وقتی هم چیزی یاد گرفتی هم برنده جایزه میشی
پاسخ:
مبارک باشه تقدیم می کنم ان شالله
کار قشنگی میکنی .... موفق باشی
پاسخ:
ممنون
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۸ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اوکی
پاسخ:
+
:)
خیلی حس خوبیه جواب درست دادم:)
من جایزه نمیخوام فقط برادری کنید بیشتر در مورد امام زمان بذارید
این جملاتیم که میذارید خیلی مفیدن
پاسخ:
چشم حتما
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۸ مهدی ابوفاطمه
عزیزان منتظر نظر دادنتون هستم
ان شالله در مسابقه های بعدی بیشتر در خدمتتون باشم
ارادتمند همگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی