وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی

فرهنگ دینی و شیعی مظلوم تر از همیشه، باز هم بر بلندای افق بشریت به روشنی می درخشد.

وب نوشت های یک بیش فعال فرهنگی
پیام های کوتاه
  • ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۱
    سلام
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها
جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ

پست یک صد و هشتاد

تا به حال پست های متعددی گذاشتم ولی هدف اصلی در اینجا مطرح کردن حرفایی نیست که در کوچه و خیابون نمیشه زد

اینجا هم همون قانون و همون اجتماع رو داره با این تفاوت که تو خیابون هیچ موقع من با یک نامحرم و یا بچه ای که سنش نصف منه و یا بزرگ مردی که دوبرابر من سن داره ، به راحتی صحبت نمی کنم و ...

اما این دنیای مجازی آن چنان این رابطه ها رو پوشش میده و آسان می کنه که بسیاری از کسانی که برای من نظر میذارن و یا من برای آنها نظر می گذارم ، با من محرم نیستند و این گاه به از بین بردن این قانونها کمک میکند.

گاه ما این خصوصیت فضای مجازی رو به دنیای واقعی تسری میدیم و از دنیای واقعی توقع داریم که این رو به راحتی پذیرا باشه و ....

خوب لازمه که یک کمی در مورد اینترنت و این دنیای وارونه مجازی مطلب بدونیم....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
مهدی ابوفاطمه

نظرات  (۶)

ممنون از حضورتون
منم از همین ویژگی فضای مجازی خوشم میاد.
پاسخ:
همین ویژگی فضای مجازیه که باعث میشه که ارتباطات راحت تر شکل بگیره و البته دوام کمتری هم داشته باشه
کاملا درسته .حالا شما بفرمایید چی باید در مورد این دنیای وارونه بدانیم؟
پاسخ:
       بنویس داداش جان
موافقم!
پاسخ:
ممنون از نظردادنتون

منم با شما موافق هستم ولی چیکار کنم در دنیای واقعی نمی تونم با کسی ارتباط برقرار کنم ولی در دنیای اینترنت به راحتی همه جا سر می زنم و با همه چت می کنم ولی به کسی هم اجازه نمیدم بهم بی احترامی کنه و بی حرمتی کنه بلکه خودم هر جور دلم بخواد بحث می کنم

خیلی هم مطلب یادگرفتم  از اینترنت

پاسخ:

با سلام و عرض ادب

اینکه از نظر شرعی و اخلاقی ارتباط باید محدود باشه ربطی به دنیای واقعی و مجازی نداره بلکه در هر دو مورد لازمه

اما این رو باید تأکید کرد که ارتباط عفیفانه هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی امکان داره .

امکانش هست که یک خانوم در دنیای مجازی فقط با خانم ها ارتباط داشته باشه و ارتباطش با نامحرمان کنترل شده و در چارچوب تعریف شده باشه

بله طبق فرمایش شما باید خود شما به عنوان کاربر اینترنت کنترل کنید ولی سوال اصلی اینه که اینترنت رو تا چه حد میشه کنترل کرد و آیا اینترنت در نهایت ما رو کنترل نمی کنه؟

موافقم اما شما بگید چیکار میشه کرد؟
پاسخ:
فعلا در حال بحث هستیم شما هم نظر بدید لطفا و سایر نظرات رو هم بخونید متشکرم
بی درو پیکر ترین جا تو همین دنیا اینترنته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی